Я можу обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в магазині, в якому ви придбали Товар або відправивши нам на пошту.
При собі вам потрібно мати товар, упаковку, товарний чек.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: (067) 722-45-72.
Умови обміну або повернення товару вказані вище.
АДРЕСА: м.Київ, пров. Тбіліський 4/10, оф. 511ТЕЛЕФОН: +38 067 722 45 72EMAIL: oshainua@gmail.com